2013年7月28日星期日

電視經

好似我咁鍾意睇電視的人,買一部有錄影功能的機頂盒真係唔錯,錄晒喜歡的節目,飛晒啲廣告又可以等得閒先睇,慳番好多時間又有自主性。

尋日屋企人話想睇寵物Wakaka,睇到一半佢已經話唔想睇,我同佢講開咗個頭咁都要睇埋佢架。

我哋的電視台,只係可以製作到呢啲咁低劣的節目。為一隻沙皮狗女揾仔,五選一分幾個回合,最離譜最後到二選一的時候,係叫個話自己有讀狗心術的女人嚟講出隻狗女的心聲,咁一早唔駛攪唔大壇嘢,叫個女人一開始問隻狗女鍾意邊隻就得啦。

唔知大家有冇睇我上次提過的都市馴狗師,睇呢種節目我覺得學到嘢,而且佢替人解決問題的方法,係比較全面,可能有剪輯所以未必係我哋睇到咁英明神武,但係你會發覺佢知動物的心理同反應係假唔到。好似其中一個例子,有對同志養嗰隻狗好憎其他啲男人,偏偏狗主成日有好多好多男朋友嚟開派對。雖然馴狗師係男人,但係佢對該狗做的行為,神奇地一開始隻狗就已經接納佢,而且到最後隻狗重可以同成班男人共處一室肯俾人摸,真係幫到隻狗同狗主。

如果愛狗人士,我認為係好值得用多啲時間同心思喺訓練犬隻的方面著手,而呢個節目係可以幫到大家,好簡單一樣嘢,我發覺啲狗主成日以為自己可以駕馭到隻狗,出街唔落狗帶,喂,平時冇訓練已經未必可以嗌得掂隻狗,加上有突發事件,例如啲狗遇著發情期,拉都未必拉得住,何況嗌﹗咁樣對途人係非常唔負責任的行為。其實要訓練隻狗喺屋企都要守紀律尤其係應門時唔好狂吠同撲向客人都係要用狗帶,但我發覺好多狗主都冇呢方面的意識。

近期明珠的新紮伊人、醜聞都值得我追看。

昨晚首播的日劇最強名醫,男主角個樣有啲似怪醫秦博士,而劇情都有少少怪醫的影子。

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...