2013年7月5日星期五

醜股大翻身

就算係小注分段吸納,如果買入個股,總會有腦交戰的時候。

暫時嚟講我都好滿意自己近期的操作。

甚至早前一刀劈落去的那支股票,其實我已經等佢由支持位跌咗接近30%先落搭,

但佢未跌夠,所以沽~ 之後升番3%,有人問我會唔會唔開心?

又冇噃,要買番都唔係差好多啫。但以我平時的性格係唔會吃回頭草﹗

不過而家嘅我,似乎同以前係判若兩人。

今早同板塊的殘股升,自己放咗嗰隻都係跌,

跟住呢隻已經令好多散戶心碎又好似俾人行咗腰閘之刑的醜股,

竟然有大盤買入係咁掃,我就喺電光石火之間即入番沽出的股數再加@@咁多股。(低於沽出價入)

跟住就見佢係咁升10%以上。

我心中隻惡魔又喺我個腦叫我沽貨,我就同佢講:『咁有耐性等而家開始漸露曙光就走,你唔係同我玩嘢吓嘛,夠膽蝕唔夠膽俾機會自己追番?』

應該要留心觀察,加注添呀,已經離底部不遠甚至今日係見底回升了﹗

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...