2013年7月11日星期四

斷食2(3) - 好轉反應

7月9日

晚9時許,有人一回家便問我可以食得嘢未,有好正的德國腸。我就入房。唔係瞓,係痛﹗都可算係黑暗10幾小時。

7宗痛
頭痛、牙痛、面痺、手痺、胸口痛、胃酸不停湧上、腳痕同時間出現。

7月10日

凌晨4時許,小解時發覺雙手手背呈土灰色,手掌血管暴現、漲起、紫藍色。跟住打後多次尿液都有泡。整晚都冇睡。真佩服嗰啲斷食期間仍工作的人﹗

但係,有樣疑問,斷食其中一個原理係減低咗消化用的1/3能量,以提供更多力量使身體復修內部機能消除病灶,咁,做唔做嘢好呢?

唔知幾時開始,面痺、手痺、胸口痛的感覺逐漸消失,其實咁快開呢個病歷file我都覺得好奇怪,因為我喺2005-2006年就係工作過勞而成日痺,重有經常流鼻血。據講,在斷食期間係會將以前啲病發番出嚟治癒,係叫做好轉反應。一啲唔明嘅人會好驚,跟住停、食西藥,係會重弊。試想吓就好似台電腦要reset,又突然被干擾咪會攪round晒囉。今日都重係挨挨瞓瞓的一天。

7月11日

半夜2點幾,冇氣冇力咁走出廳。屋企人未瞓,就同佢講我尋日嘅情況,舒服咗好多。把聲又好似有番氣咁,佢話我面色好番啲。

今朝精神好咗,眼圈冇咁 凹陷。仍有胃不舒服。 已經冇肉的渴求,但係就有好多次想即刻停咗斷食,最想飲西瓜汁﹗

還有兩天,要堅持﹗ 

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...