2013年7月13日星期六

斷食2(4)

7月12日

覺得自己精神好少少,想做啲家務。

1 吸塵

2 落雨收衫

加埋呢日終於有便,好吃力先攪得掂。

平時輕而易舉的事,是日做完之後好似去到空氣好稀薄嘅地方咁,歇好耐先平服過嚟。

家人對耳唔靈光,要好大聲先聽到,同佢講嘢時我像啲妖要吐粒內丹出嚟咁,元氣用盡﹗

舌苔超厚同白,清極都唔乾淨。

又嘔咗兩啖嘢出嚟,前幾日啲水、泡係透明,今次就係淺啡色重有啲細小的渣滓。唔明,都冇食嘢咁耐個胃重有嘢?味似我哋醃的酸梅,唔通已經喺個胃發酵咗好耐?

我諗我個胃都好差。

睇咗個節目,原來紐西蘭有啲人專訓練啲狗嚟捉野豬。獵豬犬會包抄圍捕隻豬,追逐完一輪之後,嚇到佢呆企喺度,跟住個獵人就會揪起對豬腳將佢翻轉,再用刀將之殺掉。節目主持人苦苦哀求個獵人放過隻豬,基於獵人的『天性』,僵持咗好耐獵人先肯放。隻豬驚魂未定,好明顯流著兩行眼淚,好可憐。以前我食少啲肉,係因為想健康啲,但而家可能會再食少啲。

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...