2013年7月5日星期五

又在自言自語

有人會認為咁樣留意啲股票上上落落好嘥精神。

係架,基於客觀條件唔係人人都有咁嘅時間,另外人各有志,採用的方法又大不相同。

(1)  月供

   唔想為入價傷腦筋,限住自己嚴守入貨資金的紀律,儲股票長揸,發揮複利的巨大威力。

  唔係我杯茶,手續費太貴,我喜歡盡力捕捉抵價的過程。

(2) 頻密交易

  雖然已成功利用銀行優惠減低交易成本,但密密出入只會令自己容易方寸大亂,出錯機會率提高,睇有啲股友不停追逐爆升股、牛熊證、衍生工具好頻撲, 轉身又要快。 佢哋有佢哋的天地。

  我呢個衍生工具絶緣體都係鍾意慢慢思考 ,或者耐唔耐啱價就短炒吓,拉低吓平均價咁啦。

(3)  到價即入,坐定定等收息

  這又分密密睇住同眼尾都唔駛望個市,後者 要對自己選股很有信心先做得到,問心,有幾多個人入咗股後係唔望個市,此乃已入化境的高人。

  我都希望自己做到儲股票同等收息的能耐,但我唔會長揸唔放,呢個同收息又有好大的矛盾。一切由心出發就唔好理收息住。

  開倉階段貼市好正常。實況又印證咗我細注分段入呢個方法好好,由於今次所選的股出現破完又破底價的情況,全靠呢個方法股均價與現貨價仍在可接受距離, 甚至已收復失地或有微利達安全水平。再者,相比起16000點嗰役,那時我已成功在接近底位撈到小注的貨,但卻只賺若10%。

  今次我傾向當股價向下調時提高注碼,每隻股票都設定投放資金上限,以防自己失控越踩越深。初擬部份待24000點(看勢調整)才沽出手上的貨,給自己一個目標去堅持。

沾手殘股確是要有驚人的忍受能力,全世界都喺度踩佢踩到一個仙都唔值,高位大注入咗的又鬧爆佢,有人又幸哉樂禍地冷言嘲諷話到幾多幾多跳十次樓價先入。入咗又段段蟹貨有排唔升續尋底。

如果唔係有不利因素,又點會咁低價呢。大戶十次有八次弄低之後,入夠貨又唱好再來跳舞亞高高。

生十個仔揾幾個去搭順風車尋寶, 撻傷咗重有其他仔養,又做吓實驗。

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...