2013年7月2日星期二

超乎我的想像 ~ 有趣

最近有好多好睇的電視節目,例如週五晚明珠8:30都市馴狗師。

首先要講明我唔係愛狗之人,童年曾經俾自己家犬咬過,而家隻手都重有疤痕,

前兩年又無啦啦俾幾隻大狗追住嚟凶兼差啲被攻擊。

不過我冇怪啲狗,都係啲狗主唔了解、唔識敎同唔負責任才是元兇。

講番都馴師真係型到爆,佢除咗對狗的行為同心理極為了解之外,

我最認同佢的就係馴練隻狗唔難,要啲狗主學識點駕馭自己的愛犬就好花時間,學好耐都唔掂。

我覺得好多時啲人就係自己對件事已經無能為力,先揾有經驗的人幫手,咁好心就聽吓人點講同跟住去做喇,

佢哋偏偏就係駁咀駁舌,如果自己叻晒就唔駛出錢請外援。

另外,就係啲狗主成日將隻狗當咗做人,淨係顧住同溺愛隻狗到唔理其他人死活。

佢會關心要留隻狗喺辦公室日對夜對,而唔理一有人入嚟寫字樓佢隻愛犬為咗保護地盤同主人就一支箭咁撲去咬人。

次次都係咁撲係咁咬,發生咗好多次,你話黐唔黐﹗

如果識敎,狗係好忠誠同可愛的動物,尋日又睇到一個發夢都諗唔到的鏡頭影像,

一隻飢餓的北極熊已經作勢襲擊一頭被綁住的雪撬犬,但係當隻熊見到隻狗笑住咁逗自己玩的時候,

隻熊的眼神一瞬間就由想將隻狗置諸死地而轉為柔和,重兩隻動物一齊玩扭撲遊戲,

跟住隻熊又帶埋自己啲同伴嚟同隻狗一齊玩,

大自然,真係超乎大家想像,乜都有可能發生的奇異世界﹗

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...