2013年7月28日星期日

可怒也

我呢兩日都有怒火,平時我係唔會用食嘢嚟發洩,但我尋日有意識地叫咗好多壽司,雖然我能控制到自己在家人面前若無其事,重好似好開心添,但我內心係知道有件事令我憤怒﹗

一個人有七情六慾好正常,嬲就係嬲,冇必要連自己都呃埋,最緊要係能夠了解自己,了解情緒的根源而用有效的方法宣洩出嚟,而唔係發洩喺別人身上。『食物治療』當然唔係最好的方法,但係好多人喺受到壓力或情緒困擾時,好多時都會不自覺地用食物嚟轉移問題以致有暴食或厭食。有啲學說甚至話體型肥胖其實大多數都係與情緒有關。

我知自己發生乜事,我會主動面對,所以有信心可以化解到,負面情緒傷肝傷身,不過佢要嚟時我係唔會抑壓住佢。

寫出嚟都係一個情感抒發的好方法。

我要活出一個更精彩的人生。

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...