2013年7月26日星期五

糖果魔法屋的謎思

今朝又想食糖,哈哈哈,不過忍住咗。

曾經有人做過呢個實驗,一班幾歲的細路,喺佢哋每人面前放一粒糖,叫佢哋唔好食住,如果喺一段時間內忍到唔食的就會得到多一粒糖作獎勵。

跟住所有大人都走開晒,暗中攝錄住班靚仔靚妹。有啲就梗係忍唔住食咗先算,有啲就睇住粒糖,有時又猶豫攞吓望吓又放番低。咁真係有部份係忍到唔食能夠得到多一粒糖,不過唔係好多人做到。由於呢個實驗係會一路追蹤住啲細路成長過程的,後來發現能夠忍到唔食糖的一群成就比忍唔住要即時享受的人大。

呢個都係相當正路的現象,如果年青時代一味顧住玩,唔好好學習,以後可以有好啲生活相對上難。好了,到出嚟社會做事,有錢消費,儲到錢點用,例如買車定買樓又對以後的富裕程度埋下伏線。買樓係儲資產,就算係自住,變賣時都係一舊錢。而享受駕駛樂趣同優越感就係巨大消費,油錢、泊位、租車位、可能罰款、維修保養、保險、牌費、折舊、然後會壞跟住就乜都冇埋。

套用喺買賣股票方面,見有眼前小利短炒好似見到粒糖就忍唔住要食,但係如果可以忍多一段時間先食,回報可能更豐厚。再加埋另一個結局就係,若然可以忍到一路唔食,原來係可以去到間屬於自己的糖果魔法屋,裡面啲糖係會源源不絶咁食到人好滿足。

但係好可惜,就算我哋知道呢個有可能的結果,礙於忍耐力有限,好多時都去唔到更美妙的境界。

古謙唔會灰心,我相信呢種特異能力唔係天賦,係可以培養的。

就好似練跑,初初只可以跑一佰米,但我要做長跑好手,就由第一個一佰米開始慢慢鍛練,然係再逐啲加上去,跑吓多啲,跑吓歇吓又再長啲,中距離試吓,到自己有足夠的體力和耐力時,再挑戰馬拉松,應該係值得嘗試的美事。

今日有粒糖對我嚟講係好吸引,唔食會唔會冇咗呢?但今次的勢頭,似乎而家唔食可以有多幾粒噃。

大大聲咁講,今天冇任何操作﹗

沒有留言:

發佈留言

喜得人生新目標

很感謝各位, 剛開了另一新網誌就有好友們來訪。 那片樂土是用來紀錄學佛之路;給有興趣多研習的同修;獻對這去煩惱得自在法門多了解的同好。 更考慮到大家連結Coolhim這處原本可能是與財務自由有關。網友們有自己向善的不同信仰,閱文心生歡喜心至為重要,所以我另闢新天...